#ElkWeekendVakantie - Reisverslag uit Westlake Village, Verenigde Staten van Tony Beijsterveldt - WaarBenJij.nu #ElkWeekendVakantie - Reisverslag uit Westlake Village, Verenigde Staten van Tony Beijsterveldt - WaarBenJij.nu

#ElkWeekendVakantie

Door: BalaTony

Blijf op de hoogte en volg Tony

29 Juni 2011 | Verenigde Staten, Westlake Village

Na twee weekenden Vegas, een weekend San Francisco en een hele mooie visite van pa en zus in mei, brak juni aan. Een weekendje local om bij te komen en daarna alweer een weekend Santa Barbara, inclusief de ZooBrew. Dit alles gaf me toch wel weer een ongelofelijk vakantiegevoel. En ja daarna weer gaan werken, dat schiet niet echt op. Toen ik hier een paar maanden was, plaatste ik weleens wat tweets met #ElkWeekendVakantie in de tekst. Dat was hoe ik me toen voelde. Als ik zo naar de laatste paar weken kijk voel ik me weer zo, maar goed, nu zit ik al een maand of 11 hier. :) Dat maakt het misschien nog wel mooier als in het begin. Laat me jullie weer door de afgelopen twee weken leiden, zodat jullie weer een beetje op de hoogte zijn.

MA 13 JUN: Zeer relax dagje op het werk om een beetje bij te komen van het weekendje Santa Barbara. ’s Middags de maandelijkse “White Elephant” lunch met de standaard crew. ’s Avonds ook een relax avondje hockey kijken om nog maar een beetje bij te komen.

DI 14 JUN: Nog een relax dagje op het werk en ’s avonds camping planning bij Allyson. Daarna nog ff naar LadyFace voor een biertje met Dave (Cabo bachelor) & Jocelyn (zijn huidige vrouw).

WO 15 JUN: Game 7. History has been made. Boston versloeg Vancouver alsof ze thuis speelde, waarna ze in Vancouver de halve stad afbraken. Na de wedstrijd nog ff met Rinaldo gaan eten bij Galletto’s.

DO 16 JUN: Na het werk ff shoppen, wassen en wat uitzending gemist kijken.

VR 17 JUN: Opnieuw een erg rustig dagje op het werk om ’s avonds, nou ja, zeg maar ’s middags naar Anaheim Angels Stadium af te reizen. Normaal een honkbal stadion, maar voor deze gelegenheid een stadion ingericht voor een concert en wel dat van één va de grootste bands ter wereld...: U2! Dat was dus echt fantastisch! We stonden op het veld, rijtje 30 van de buitenste ring van het podium. Supergaaf!

ZA 18 JUN: Na op het gemakje te hebben uitgeslapen en een goeie bak Douwe Egberts koffie op naar de Camarillo outlet mall en door naar Ojai, een pittoresk dorpje een beetje verder naar het noorden. Daar weer een goeie Italiaan gevonden en dus ook maar een goeie fles Prosecco weggebeukt.

ZO 19 JUN: Wederom een heerlijk relaxe zondag ochtend om ’s middags vervolgens ff in Ventura door main street en langs het strand te lopen. Heerlijk weer, dus ’s avonds maar weer bij de plaatselijke favoriet aan het Westlake gaan eten. Prima afsluiting van het weekend!

MA 20 JUN: Na het werk ff met Rob een biertje gedronken bij Azars daarna ffkes een PS3 gehaald om Netflix te kunnen streamen en natuurlijk om straks NHL12 tegen de Gilse mannen te spelen. :)

DI 21 JUN: Nog maar weer een keer naar Azars, want Rob en ik hadden wel weer een bietje nodig. Verder ’s avonds nog wat gewassen, anders moest ik los in de box naar het werk. ;)

WO 22 JUN: Na een maand of twee te schitteren door afwezigheid maar weer eens gaan voetballen, het is tenslotte weer lekker weer aan het worden, dus dan kom ik het veld wel weer opdraven. ’s Avonds met de bobo’s en ex-bobo’s van Amgen bij The Crown een biertje gedronken. Naast Rob (de kleine baas) waren ook Dave (de grote baas), Dennis Fenton (één van de oprichters) en nog wat oude Vice Presidents van Amgen aanwezig. Geen slecht gezelschap dacht ik zo.

DO 23 JUN: Prima hapje gegeten bij Galletto’s met een hele club van het werk. Natuurlijk waren vaste gasten als Rob, Lauren, Danny en Tyler ook van de partij.

VR 24 JUN: Op kamperen. Jaja, na toch al bijna 10 jaar niet meer gekampeerd te hebben, wat me overigens uitstekend bevallen was, had ik me er toch weer in laten luizen. Na een wederom korte werkdag, 6 uur rijden kwamen we eindelijk aan in Kings Canyon National Park. Gelukkig was een deel van de groep vooruit gereden, dus stond mijn tentje al helemaal klaar. Ik hoefde alleen nog maar wat te eten van de grill / kampvuur, wat bier te drinken en erin te rollen. Dat heb ik dus ook maar braaf gedaan.

ZA 25 JUN: Na een uur of 6 slaap, met een keer of 4 wakker worden, wist ik weer waarom ik niet zo van het kamperen was, heb thuis namelijk een mattras van duizend dollar, dus waarom zo je dan op zo’n luchtbed gaan liggen. Maar goed, na het ontbijt en de koffie ging het alweer een stuk beter met me en toen ik uiteindelijk ook mijn ogen open deed, zag ik ook waarom ze hier zo graag naartoe wilden. We hadden een prachtige campspot aan de rivier. En niet zomaar een rivier, ik heb in mijn leven nog nooit zo’n krachtige rivier gezien. Ongelofelijk gaaf! In de middle of nowhere, zonder ook maar enig bereik op je mobiele telefoon genieten van de rivier, het mooie weer en de mooie natuur. Niet echt standaard voor me, maar wel heel gaaf om een keer te doen. Nog een mooie wandeling gemaakt in de middag, waarbij we zowaar nog een ratelslang tegenkwamen (en die zijn dus giftig / dodelijk). Dus ondergetekende bleef mooi op een afstandje ff naar het beest kijken om vervolgens heel cooltjes weer door te lopen. ;)

ZO 26 JUN: Dito nachtrust als de nacht ervoor, dus optijd aangereden naar Westlake. Volledig naar de klote, dus alleen maar wat douchen, gewassen en ffkes een pintje bij The Crown.

MA 27 JUN: Na een paar weken afwezigheid, maar weer eens bij Tuscany gaan eten, waar we ook weer ff vriendelijk goeiendag tegen Tom Selleck konden zeggen.

DI 28 JUN: Na het werk ff spinnen en wassen, ’s avonds nog een filmpje gepakt in de plaatselijke bios.

WO 29 JUN: Vandaag working from home, nou ja, gewoon ff dit verhaaltje tikken en mijn koffer pakken, want ik ze komen me rond half 3 ophalen om naar LAX te brengen voor mijn vlucht naar Vancouver. Morgen en overmorgen heb ik vrij gepakt en de week erna zijn we hier dicht, dus dit geeft mij mooi de gelegenheid om wat meer van de West Coast te zien. Te beginnen met Vancouver, vervolgens Seattle en tot slot Portland om vandaar weer terug te vliegen naar LAX.

Ik denk dat ik mijn laptopje mee neem, dus ik zal de foto’s in één van de komende dagen wel ff bij dit verhaaltje zetten.

Voor nu wens ik jullie allen hetzelfde als mezelf #ElkWeekendVakantie!!!

Have a good one! :)

  • 01 Juli 2011 - 12:44

    Claudia:

    Een fijne vakantie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Westlake Village

Tony

Actief sinds 14 Mei 2010
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 67141

Voorgaande reizen:

25 Juli 2010 - 30 November -0001

Once in a lifetime

Landen bezocht: