Settling in - Reisverslag uit Thousand Oaks, Verenigde Staten van Tony Beijsterveldt - WaarBenJij.nu Settling in - Reisverslag uit Thousand Oaks, Verenigde Staten van Tony Beijsterveldt - WaarBenJij.nu

Settling in

Door: BalaTony

Blijf op de hoogte en volg Tony

12 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Thousand Oaks

Heey heey,

Bedankt voor alle reacties weer. Het is echt leuk om ze te lezen!

- Dorien, die hottub is geregeld, dus kom maar over ;)
- Vessempjes, de Amerikaanse van Boxel weet ik al wel te zitten, maar ik moet toegeven dat ik er nog niet ben geweest. Nog iets te druk met huizenjacht.
- Wim en Heleen, tja, het werk was hetzelfde als ik Breda (een hoop gezeik) en toen praatte ik daar ook niet veel over, dus dat doe ik hier ook maar niet. :)
- Ad en Ria, wat leuk dat jullie mij ook gevonden hebben op deze site. Leuk om te horen dat jullie ook een beetje meelezen. Ja, ik moet toegeven dat ik hier nu wel snap dat iedereen Heineken drinkt, want dat is gewoon één van de beste bieren die ze hier verkopen. Het Amerikaanse bier is niet te drinken, tenminste de meeste niet, maar de Mexicaanse bieren zijn gelukkig erg lekker met een limoentje erin. :)

Dan maar weer ff een snelle run door de week.

Donderdag: Gebarbecued bij de Dutchies. Ff voor de duidelijkheid, op het werk is er een project en daarvoor zitten af en aan 1 tot 6 mensen van het kantoor in Breda hier. Die slapen allemaal 15 min van mijn huis in een hotelletje en die hebben allemaal een creditcard van de zaak, dus zodoende dat ik wel eens een vorkje mee prik ;)

Vrijdag: Bekaf van de week, dus ’s avonds met Rinaldo de restanten van de BBQ van de dag ervoor opgegeten. Nou ja, proberen op te eten, want het waren ongeveer 3 kippen en naar twee hadden we toch echt wel genoeg. Maar ja, ze verkopen ze hier maar per drie. Daarna de rest van de avond doorgebracht in de hottub. Heerlijk relaxen, wijntje erbij, biertje erbij, lekkere dames erbij. Helaas dat laatste had ik gedroomd, maar goed, prima avondje bijkomen van de week.

Zaterdag: ’s Ochtends tour gehand om appartementen te kijken. Wel aardig, maar het gaat toch maar gewoon een huisje worden denk. Zelfde prijs ongeveer, maar twee verdiepingen voor jezelf ipv maar ééntje en last hebben van een onder of boven buur. Of zij van mij natuurlijk ;)

Daarna ,met Rinaldo (the only Dutchie left without a car this weekend) naar Zuma Beach, schoon vrouwen kijken, beachpongen (of hoe dat ook mag heten). En toen begon opeens heel het strand te joelen en fotocamera’s uit hun tassen te gritsen. Aangezien ons spel best goed was, dachten wij heel even dat het voor ons was, maar helaas, er kwamen 6 tot 8 dolfijnen op 75 meter voor de kustlijn langs zwemmen. Wel supergaaf natuurlijk!

Na Rinaldo vorig weekend meegenomen te hebben met die twee ouwe tantes en hij dit weekend alleen hier zat zonder auto, moest ik het natuurlijk een beetje goedmaken. ’s Avonds naar de kermis in Ventura. Wat een volk, nou de Tilburgse kermis is een bezienswaardigheid aan mensen, nou hier in Amerika kunnen ze er ook wat van. Wat een volk, de foto’s volgen uiteraard nog , maar weleens een band gezien met twee drummers die exact hetzelfde spelen?? Raar volk, die Amerikanen. De rest van de foto’s zijn meer van de hotpence (ook weer zo’n woord wat ik alleen maar kan uitvloeken, met er achteraan. “Men, wat een lekker kontje).

Vervolgens het hoogtepunt van de avond. Rini was moe en wilde naar bed, maar ik vertelde hem over een clubje waar ik van gehoord had, dus toch maar ff daar naartoe. Met de boodschap, als dat ruk is dan draai ik je nek om. Maar ik was nog niet bij de bar om onze drankjes te bestellen en ik zag al aan meneer dat ie met een big smile op zijn gezicht naar al het iets te schaars geklede gewillige vrouwvolk aan het kijken was. Het was echt ongelofelijk. Die vrouwen die beginnen hier gewoon tegen je aan te schuren en zijn zowaar beledigd als je niet met ze wil dansen. Je hoort wel, ik moet er nog even inkomen, maar ik hoop dat ik wat gene verlies naar mate de tijd vordert met de dames mee kan schuren.

Zondag: Maar weer naar Zuma Beach en vergeten in te smeren, dus rugje mooi rood gebrand. ’s Avonds een hapje gedaan met de nieuwkomer uit Nederland en daarna nog een wijntje aan het Westlake gedronken. Blijft een mooie plek ook al is het meer zo aangelegd als ik weet niet wat. Google maar eens voor de gein.

Maandag: Naar de film geweest (Inception) om de week lekker rustig te beginnen.

Dinsdag: Goedkeuring gekregen om 30 dagen langer in mijn tijdelijke huisje te mogen blijven. Dat was maar 30 dagen, dus moest ik er eigenlijk binnen twee weken al uit, maar nu kan ik gelukkig iets langer blijven zitten en heb ik iets meer tijd om een huisje te vinden. ’s Avonds ff wat auto’s gegoogled en dat soort dingen.

Woensdag: Lekker potje gevoetbald na het werk. Dat wordt voortaan elke woensdag denk. Niveau ligt hier gelukkig niet te hoog, want die Amerikanen lopen als een dolle van links naar rechts en van voor naar achter.

Dat was het weer voor nu, hopelijk kom ik de volgende keer met wat foto’s, wat nieuws over mijn huis en mijn nieuwe auto. Nou ja, nieuw.. nieuw voor mij, of zoals ze hier zeggen previously owned of previosly loved.

Nog nieuws in Gils, Breda en omstreken? Oh by the way, jullie kunnen mij ook volgen via twitter (BalaTony), Facebook (Tony van Beijsterveldt) en ik zit tegenwoordig ook op Skype, dus als je een keer wilt bellen, laat maar weten. Je kunt me daar vinden onder BalaTony2010.

Tot later!!

Have a good one! (Dat zeggen ze hier bij vertrek. Klinkt een beetje alsof je succes gewenst wordt met het poepen of het bedrijven van de liefde, maar goed. De nog Amerikaansere variant vind ik nog mooier:

Have a great one!!!

  • 13 Augustus 2010 - 12:14

    Sabine & Peter:

    Mooie verhalen jongen! Hoop dat je het nog lang vol gaat houden hier!

    Ik denk dat ik al kan raden in welke club jij je verjaardag gaat vieren...veel plezier met schuren jongen!!!

    Breda en omstreken nog nieuws...tjsa, WII verloren en NAC gelijk...dus met de -1 van NAC staan ze nu allebei op 0 punten. Voor NAC zal dat voorlopig nog wel even blijven vrees ik zo!!!

    Have a great one!

    Sabine & Peter

  • 13 Augustus 2010 - 19:31

    Bas En Judith:

    Heey Tony,

    Zorg voor een goeie woning jongen, zodat ze niet kunnen zeggen:

    You can't swing a cat in it!

    Ik zal je toevoegen op skype, je weet maar nooit!

    Nieuws: geen flauw idee want wij zijn net terug van vakantie dus zelf nog niet op de hoogte...

    Greets,
    Bas en Juud

  • 16 Augustus 2010 - 16:30

    Evelien:

    Ha die Tony!

    Zo te horen (lezen eigenlijk) vermaak jij je prima daar!
    Daar ben ik blij om, en ook fijn dat je nog wat langer in je huisje kan blijven :)

    Tot het volgende verhaaltje,
    voor nu: werkze en schuurze!

    X Evelien

  • 17 Augustus 2010 - 07:47

    Lonneke En Luuk:

    He Ton, volgens mijn agenda ben je vandaag (dinsdag) jarig. Dus bij deze van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!!

    En nog veel plezier daar, maar zo te lezen vermaak je je nog prima...

    Groetjes Luuk en Lon
    (PS. alles is nog rustig in huize Michielsen-Krijnen, de kleine laat aardig op zich wachten en ons geduld wordt lekker op de proef gesteld).

  • 17 Augustus 2010 - 10:01

    Evelien:

    GEFELICITEEEEEEEEEERD!!

  • 17 Augustus 2010 - 13:53

    Marcel:

    Hey Tony,

    Proficiat he kerel!
    Drink er maar een lekkere import op...

    Groet Marcel

  • 18 Augustus 2010 - 08:41

    Gijs En Maria:

    he tony
    nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat je snel een huisje mag vinden
    groeten gijs en maria

  • 18 September 2010 - 13:36

    Manon V Beijsterveld:

    heeey ton!:D

    zo te zien en te lezen lukt en vermaak jij je wel in Amerikaatje:D

    lekkker weer mooie meiden:D:P

    nou hier mag het weer wel wat beter worden :S:(

    ik kom volgend jaar gewoon ff voor een weekendje over aha :P en dan kan ik naar JUSTIN BIEBER!!:D:P(L) hAHA

    en volgende keer komen al die vrouwen gewoon naar jou toe om fotos te maken:D dat weet ik zeker:D( luister maar naar mij ik heb er ervaring mee:P... met de jonngens dan he aha :D:P
    gewoon nog een beetje aan die sicpack van je werken :P door nog een beetje meer te beachpongen en die vrouwen blijven maar komen:P haha

    maar als je dan een vriendin hebt neem je die toch gewoon mee naar Nederland :P zo makkelijk is het haha XD

    nou ik doe volgende keer nog zon hele lange reactie plaatsen:P

    doegg en veel plezier ik hoop dat je nog heel veel gaat schrijven(ook naar mij natuulrijk hahah XD:P:D)

    doegg heel veel kusjes van manon:D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Thousand Oaks

Tony

Actief sinds 14 Mei 2010
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 67227

Voorgaande reizen:

25 Juli 2010 - 30 November -0001

Once in a lifetime

Landen bezocht: