Als de lente komt… (deel I) - Reisverslag uit Westlake Village, Verenigde Staten van Tony Beijsterveldt - WaarBenJij.nu Als de lente komt… (deel I) - Reisverslag uit Westlake Village, Verenigde Staten van Tony Beijsterveldt - WaarBenJij.nu

Als de lente komt… (deel I)

Door: BalaTony

Blijf op de hoogte en volg Tony

19 April 2011 | Verenigde Staten, Westlake Village

Als de lente komt, dan… Als de lente komt dan merk je dat het al bijna zomer is en bijna juli. Het moment waarop ik hier al een jaar hier zit. Dat doet je wel ff schrikken… wat gaat de tijd snel en wat heb je bepaalde mensen al een lange tijd niet gesproken. Vandaar dat ik graag binnenkort wat tijd wil maken om met jullie te skypen, dus maak aub ff een accountje aan en voeg balatony2010 toe. Dank aan Wout en Bas voor het aanmaken / reactiveren. Hopelijk spreek ik jullie en vele andere snel.

Ik zal de standaard weekdagen met etentjes, borrels, wassen, etc kort proberen te houden, want ik heb weer heel wat moois te vertellen over de weekenden. Hopelijk spreken de foto’s ook boekdelen.

DI 29 MAR: Borrel in nieuwe kroeg in Thousand Oaks, ‘The Tipsy Goat’. Leuke naam, slechte kroeg, dus zo snel als het kon naar The Crown met een goede avond tot gevolg. Officieus beginpunt van wat ze hier een beard-off noemen. Later meer…

WO 30 MAR: Fris geschoren met een nieuw mes en naar het werk. Lekker potje gebald na het werk.

DO 31 MAR: Eerste dag echt lekker Californisch warm. Hahahaha, moet je voor de gein in Word eens Californisch intypen en naar de voorgestelde correctie kijken. :) Dat ter zijde. Maar goed, wel heel lekker weer dus! :P
In een oprisping kwamen Rinaldo en Lauren bij me langs en genietend van de warmte hebben we een lekker hapje, wijntje en biertje genuttigd op mijn balkonnetje.

VR 01 APR: Etentje bij Zin’s aan het Westlake met Rini en Allyson om het weekend in te luiden.

ZA 02 APR: Als de lente komt, dan komen de Play Offs voor de Stanley Cup, dus nu het nog kon maar ff naar het Staples Center om te kijken of de Kings de Play Offs überhaupt wel zouden halen. Ze stelde ons niet teleur en we zagen één van de betere wedstrijden. 3-1 overwinning voor LA, na een zowaar mooie empty netter in de laatste minuut.

ZO 03 APR: Midosa brunch part II. Ja, Midosa is niet het originele woord voor de ontbijt cocktail van de vorige keer, maar aangezien ik na rondje nummer vier Midosa’s bestelde in plaats van Mimosa’s en de serveerster ze uiterst vriendelijk gewoon kwam brengen, heten die dingen in de vriendengroep hier nu Midosa’s. Champagne met sinaasappelsap. Fantastisch spul! Na de laatste, iets te dure versie (90 dollar pp), had Deanna tijdens het Happy Hour van afgelopen dinsdag bij de Tipsy Goat als actie item opgenomen om een tent te zoeken waar we ze onbeperkt konden krijgen voor een schappelijk prijsje. En dat was gelukt, de Cisco’s, je weet wel die schuurtent bij mij om de hoek. Die doen dus na een zaterdagavond vollenbak schuuravond op zondagochtend een Mimosa Brunch voor slechts 20 dollar per persoon!
Goed, zoals elk tweede deel van een film probeer je deel 1 te overtreffen. En dat is gelukt, met verve mag ik wel zeggen. Man wat een slachtveld! 10 uur verzamelen bij mij. Deanna, Kristin, Lauren en Farah (vriendin van Lauren) waren van de partij. Bakske Douwe Egberts en gaan! Half 11 aangeschoven bij Cisco’s (gelukkig op loopafstand) voor een onbeperkte brunch inclusief Midosa’s! Een tafel waar we met zo’n 12 man/vrouw aanzaten en allemaal vrolijk aan de Midosa’s die nog vrolijker met de pitcher werden hervult! Prachtig fenomeen! Tussendoor nog wat gegeten, ook bovenverwachting dik in orde, maar bijzaak. Rond half 4 rollen we daar die tent uit na onze 26 dollar pp te hebben afgerekend, inclusief BTW en tip. Wat een lachertje, dat was dus zeker niet de laatste keer!
Op naar Tony thuis met Deanna, Danny, Kevin, Lauren en Farah. En in plaats van ffkes te gaan pitten, ging het feest vrolijk verder. De Orangebooms vlogen als zoete broodjes over de toonbank en we hadden ons inmiddels gesettled op mijn balkon en het dak van mijn onderburen (moet kunnen). :) Nou goed, na nog wat meer Orangebooms, Schrobbelers, etc, ging de laatste na een paar uur nuchter worden rond 9 uur naar huis en kon Tony goed in den olie gaan slapen, nadat hij nog ff een foto had gemaakt van het laatste overblijfsel van de avond, die nu tot op de dag van vandaag nog steeds op het dak van de onderburen staat! :)

MA 04 APR: Rustig dagske, u begrijpt waarschijnlijk wel waarom.

DI 05 APR: Geen idee meer, aangezien mijn laatste jeugd herinnering van vorige week dinsdag is en deze al van twee weken terug was, weet je wel hoe de vlag erbij hangt. Zal wel niet veel gedaan hebben na de memorabele zondag.

WO 06 APR: The Beard Off. Aangezien zowel Danny als ik beide geen baardgroei hebben, leek het Deanna, die zeer gecharmeerd is van facial hair, wel leuk om een beard off te houden. Een beard off, is hier dus een soort van competitie wie in een bepaalde tijd het meeste gezichtshaar kan laten groeien. Nou ja, voor mij met mijn eendedonsje natuurlijk een onmogelijke opgave om dat te winnen, maar goed, na een volle week niet geschoren te hebben vond ik mezelf toch wel redelijk voor lul lopen. Gelukkig was het bij Danny nog iets erger en won hij de wedstrijd. Die we deze dag afsloten bij de Crown. Daarna nog ff een potje bingo meegespeeld, waarbij ik nog als een volwaardige American Idol in The Crown het Nederlandse volkslied heb gezongen. Dat alles heb je waarschijnlijk al op Facebook gezien, zo niet, helaas! :)

DO 07 APR: Lunch met Deanna, ‘s avonds potje ballen en een avondje wassen en koffer inpakken.

VR 08 APR: Als de lente komt, dan ga je skiën. Ja, dat klinkt raar, ik weet het, maar ja, er is geen provincie/state op aarde waar je aan de ene kant, aan het strand van een ingesmeerde damesrug kunt glijden en aan de andere kant van een volledig besneeuwde piste kunt glijden. Dat is California en dat is fantastisch.
Op naar Mammoth met Lisette, Lauren, Rinaldo & Allyson. Net na de lunch vertrokken en 5 uur later waren we op de plek van bestemming. Van de zon, reden we in de sneeuw en zaten we ruim 2500 meter hoger. ’s Avonds ffkes een pizza naar binnen gebeukt en nog ff naar de plaatselijke club (Hyde Lounge Club).

ZA 09 APR: Heel de dag op de piste. De eerste 3 runs gingen uitstekend. De eerste over de makkelijkste piste (groen) en de tweede en derde over blauwe. Run 4 ook weer over een blauwe, maar na een fatal crash ging het vervolgens een heel stuk minder en was ik redelijk snel weer naar de klote. Toch mooi de dag vol gemaakt en genoten van de natuur, mooie plaatjes en het toch een beetje bezig zijn op de piste.

ZO 10 APR: Na één dagje had ik er wel genoeg van en Lauren ook, dus op het gemakje hockey gekeken in de hotelkamer en daarna een prima lunch genuttigd voor vertrek terug naar LA.

MA 11 APR: Na het werk ff met Tyler mee wat boodschappen gedaan voor de volgende trip en bij hem blijven eten. Tevens scheerde mijn overtollige haar nog ff af om volledig klaar te zijn voor woensdag…

DI 12 APR: Wassen, koffer pakken en optijd naar bed voor de volgende trip.

Aangezien ik er tijdens het typen van het verhaal over de volgende trip, de bachelor party naar Cabo San Lucas in Mexico, achter kwam dat het alles bij elkaar wel een heel lang verhaal wordt, breek ik het hier ff af. Hopelijk komt het vervolg van dit verhaal later deze week.

Tot snel!

  • 21 April 2011 - 18:40

    Judith En Bas:

    Heey Tony,
    Op een of andere manier wil mijn Skype nu even niet werken maar ik had al wel skype. Nu nog eens kijken waarom hij niet goed wordt aangemeld.
    Mooie verhalen weer en leuke foto's!!! Benieuwd naar het vervolg weer!
    Zo, nu heb ik lang weekend, Bas nog een dagje werken en dan een weekend vol met paaseitjes en Brunchafspraken!
    Groetjes Bassie en Juud

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Westlake Village

Tony

Actief sinds 14 Mei 2010
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 67221

Voorgaande reizen:

25 Juli 2010 - 30 November -0001

Once in a lifetime

Landen bezocht: