Naar de klote… :) - Reisverslag uit Westlake Village, Verenigde Staten van Tony Beijsterveldt - WaarBenJij.nu Naar de klote… :) - Reisverslag uit Westlake Village, Verenigde Staten van Tony Beijsterveldt - WaarBenJij.nu

Naar de klote… :)

Door: BalaTony

Blijf op de hoogte en volg Tony

02 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Westlake Village

ZA 09 JUL: Moe maar voldaan, kon ik terugkijken op een geslaagde vakantie. In de vroege morgen was ik op het vliegveld van Portland en mijn vlucht naar huis was prima. Aangekomen op LAX, was Rinaldo zo vriendelijk om me op te pikken en zo halfweg de middag was ik terug thuis. Geheel in lijn met mijn vakantie nog maar ff plat gegaan voor Rinaldo en ik ’s avonds bij de Tuscany zijn gaan eten. Ff bijpraten, wijntje drinken en een goeie prak naar binnen werken. Kortom, weer thuis in Westlake Village.

ZO 10 JUL: ’s Ochtends skypen met pa, ma en zus om ze op de hoogte te brengen van mijn vakantieavonturen. Ook alle was gedaan en mijn huur contract met een jaar verlengd, wat betekend dat ik hier tot eind augustus 2012 zal verblijven in mijn appartement en dus ook in de US. Dan heb ik er twee jaar op zitten en tegen die tijd zal ik weleens kijken of ik nog langer wil blijven of dat ik naar mijn volgende locatie wil vertrekken.
Tegen het eind van de middag naar Rob voor fish, chips, bier en een hoop slapgeouwehoer. :)

MA 11 JUL: Eerste werkdag na de vakantie, dus een zware dag, maar tussen de middag lekker even gaan spinnen. Dat was wel nodig ook na een vakantie vol bier en plezier. ’s Avonds moest er natuurlijk wel even bijgepraat worden over wat iedereen met vakantie had gedaan, dus maar meteen een Happy Hour @ Lazy Dog Café, maar gelukkig stond dit Happy Hour geen nachtrust in de weg omdat bijslapen toch ook zeker wel nodig was.

DI 12 JUL: Snotverkouden en verre van fit naar het werk. Inderdaad, de vakantie had er goed ingehakt, dus maar een kort dagje op het werk. ’s Avonds een filmpje kijken en op tijd gaan maffen.

WO 13 JUL: Nog niet al te fit, maar na het werk, wel ff lekker een potje gaan ballen. Prima weertje in SoCal, ik kan wel zeggen dat de zomer begonnen is. Elke dag is het zo rond de 30 graden overdag zonder enig wolkje aan de hemel, dus prima weer voor een potje voetbal en het opdoen van wat kleur.

DO 14 JUL: Weer redelijk hersteld, dus maar weer gaan spinnen. In 95 minuten, mezelf weer helemaal naar de klote gefietst om na het spinnen met Rinaldo en Allyson bij Farfalle te gaan eten.

VR 15 JUL: Na het werk afgesproken met Tyler, David en hun vrouwen bij Wades Wines. Proeflokaal voor zowel wijn als bier, dus met de mannen lekker aan de verschillende bieren. Ff om het af te leren na het bezoek aan Portland. Vervolgens nog ff door naar LadyFace en nog redelijk optijd naar huis voor een goeie nachtrust.

ZA 16 JUL: Skypen met pa en ma. Daarna met Rinaldo naar de Santa Ynez Valley geweest om bij wat wineries wat wijn te proeven. Prachtige omgeving op slechts anderhalf uur rijden, waar ik nog niet eerder geweest was. Zeker de moeite waard en ook niet de laatste keer dat ik daar geweest ben denk ik. Na het wijn proeven wat nuchter geworden door ergens wat te eten en toen maar weer terug naar huis. ’s Avonds niet al te veel meer gedaan als wat tv gekeken.

ZO 17 JUL: In alle vroegte eruit om met Tyler een rondje te gaan fietsen. Dat ging uitstekend (het spinnen helpt wel degelijk), totdat mijn spaak er weer uit knalde. Ach goed, dat lossen we komende week wel op. Na het fietsen met Tyler en 3 andere collega’s de finale van het WK voetbal voor dames gekeken bij the Crown. De dames van de US gaven de titel vakkundig uit handen, door een doelpunt weg te geven en maar liefst drie penalty’s te missen, maar goed, het was wel gezellig. Net na de match, stonden we op het punt van vertrekken toen Rob ineens de kroeg binnen kwam vallen. Dus ben ik nog maar ff met Rob gebleven om nog wat bij te buurten. Wat resulteerde in een avond waarin ik met voldoende pinten op, opnieuw vroeg naar bed ging.

MA 18 JUL: ’s Middags weer naar de bootcamp spin. Weer goed naar de klote, dus ’s middags wat uitrusten op het werk en in de avond ging ik daar vrolijk mee door. Beetje niksen, bankhangen, tv kijken, etc.

DI 19 JUL: Aangezien het in mijn appartement en buiten wat warm was, maar naar de film. Prima airconditioned naar een wat sappige toch wel aardige film gekeken. Midnight in Paris.

WO 20 JUL: Na het werk, weer fanatiek op de spinfiets. Het plan was 2 uur, maar na anderhalf uur was ik en Rinaldo nog een tandje erger, naar de klote, dus toen hielden we het maar voor gezien. Na al een tijdje niet bij Galletto’s geweest te zijn, na het spinnen daar maar weer eens een hapje gedaan.

DO 21 JUL: Danny vond dat we al lang niet meer bij the Crown geweest waren, dus had hij er een Happy Hour ingezet. Dat kwam goed uit, want dan kon deze jongen weer op zijn fietsje naar zijn stamkroeg voor een avondje bier en vertier. We hadden weer een mooie groep van een man of 15 bij elkaar om het weekend in te drinken.

VR 22 JUL: Ach ja, toch nog een dagje werken voor het weekend dan echt begon. Ik had gehoopt op een rustig dagje, na het Happy Hour van de dag ervoor en de plannen van die avond, maar helaas, het was nog redelijk stressvol. Maar goed, om half 3 zeiden Rinaldo en ik: “Zoek het allemaal maar uit”, want wij sloten af. Want wat doe je na een vakantie en twee weken redelijke rust, natuurlijk, dan ga je naar Vegas!!! Daar krijg je namelijk nooit genoeg van! :)

Hotel van deze vijfde Vegas aflevering was de Wynn. Ja, inderdaad, één van de hottest hotels in Vegas. Rinaldo wilde een keer op stand verblijven denk, maar ik ging natuurlijk maar al te graag mee. En eigenlijk moest ik ook wel mee, want ik moest voor de groep voor de reserveringen in de clubs zorgen. Nou ja, niet persoonlijk, want zo goed zijn mijn contacten daar (nog) niet, maar Danny heeft zo zijn mannetjes en vrouwtjes daar en zodoende kwamen we met z’n vijven geheel gratis binnen die avond bij de Tryst nightclub in de Wynn. Ideaal, hoefden we ’s avonds alleen nog maar de lift omhoog al voor we konden gaan pitten. En dan erbij is de Tryst meer dan de moeite waard! Na weer een prima avond rolde we daar iets naar 4 uur naar buiten, mede doordat ze het licht al volop aangedaan hadden. Best leuk om een club in Vegas mee te sluiten, maar wel verschrikkelijk vermoeiend. Haha. :)

ZA 23 JUL: ’s Ochtends veel te vroeg wakker na het latertje van de dag ervoor. Maar goed, op het gemakje wakker worden met goeie koffie en een prachtig uitzicht over een deel van Vegas kon geen kwaad. Na een prima brunch wat rondgedwaald door de Venetian en terug voor een broodnodig middagdutje. ’s Avonds weer heerlijk gegeten in de Venetian, dat blijft mooi. Vervolgens door naar de Marquee. DE club in Vegas van dit moment. We waren al gewaarschuwd dat het een gekkenhuis zou zijn en ja hoor, na zo’n dik uur in de rij te hebben gestaan waren we dan eindelijk binnen. Ondanks alle chaos wat een bekend nadeel van de club is, was het wel fantastisch om te zien. Zo’n club had ik nog niet eerder gezien. Er staan vast wel wat foto’s / filmpjes op internet (youtube of de site van de Cosmopolitan), dus kijk daar maar ff. Geheel onverwachts (voor ons in ieder geval) was het optreden van die avond in handen van DJ Roger Sanchez, jullie misschien wel bekend van het nummer “Another Chance” met die clip waarin die dame dat enorme hart draagt. Nou goed, zo niet, dan zoek ook dat maar op, maar dat was dus wel gaaf. Die club die ging redelijk uit zijn dak toen deze man het podium op kwam om zijn plaatjes te draaien.

ZO 24 JUL: Redelijk op tijd weer op om voor de verkeersdrukte naar huis te rijden. Rond een uurtje of 5 was ik thuis en de rest van de avond heb ik niet veel meer gedaan als wat film kijken en bankhangen. Ook uiterst belangrijk en vooral na een weekendje Vegas.

Tot zover weer een update vanuit de US. Ik lig een beetje achter kwa timing, maar dat probeer ik komende week wel ff bij te werken…

Have a good one!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Westlake Village

Tony

Actief sinds 14 Mei 2010
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 67220

Voorgaande reizen:

25 Juli 2010 - 30 November -0001

Once in a lifetime

Landen bezocht: