Travel, travel, travel! - Reisverslag uit Westlake Village, Verenigde Staten van Tony Beijsterveldt - WaarBenJij.nu Travel, travel, travel! - Reisverslag uit Westlake Village, Verenigde Staten van Tony Beijsterveldt - WaarBenJij.nu

Travel, travel, travel!

Door: BalaTony

Blijf op de hoogte en volg Tony

23 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Westlake Village

Yooo, daar ben ik weer! :) Waar was ik ook alweer gebleven. Oh ja, ik lig achter en ver achter! Dus dat ga ik met dit verhaal maar niet inhalen, want dan zijn jullie allemaal te laat op het werk. Laat ik maar snel beginnen.

MA 19 SEP: MNF @ Azar’s.

DI 20 SEP: Na meer dan een jaar geleden beloofd te hebben om pasta te maken voor Isela, was het dan eindelijk zo ver. Isela en Rinaldo over, voor een Pasta da Tony @ Casa da Tony.

WO 21 SEP: Na het werk ff lekker spinnen en daarna nog ff bij de Matt & Family geweest.

DO 22 SEP: Ik had nog wat pasta over, dus Tyler en Danny over om ook mijn pasta te proeven en de laatste puntjes op de i te zetten voor het aankomende weekend.

VR 23 SEP: Het was weer ff geleden, dus om de week af te sluiten, maar weer eens lekker bij Zin’s gaan eten.

ZA 24 SEP: Koffer pakken en daar gingen we dan op voor drie op een rij. Drie weekend op een rij reizen. De eerste stop was Chicago. Reisdoel: Party in Chicago op zaterdagavond. Zondag naar het American Football en maandag weer terug. Tja, een beetje gek is het wel aangezien het toch een goeie 4 uur vliegen is. Best ver voor twee nachten. ;) Zeg maar een weekendje Griekenland, maar dan anders.
Aangekomen in Chicago bleek dat Danny een prima hotelletje had geregeld voor ons (Danny, Danny’s zus: Rae, Tyler en ik). Allereerst naar een restaurant van één van de vrienden van Danny. Uitstekend gegeten in wat later bleek één van de top nieuwe restaurants in heel de Verenigde Staten. Over met je neus in de boter vallen gesproken! :) Daarna een club in (SUB51) en gezellig dronken geworden.

ZO 25 SEP: Lekker lammen in de morgen in de hotelkamer. Vervolgens op naar het stadion (Soldier Field) voor de Chicago Bears tegen de Green Bay Packers. Eerst nog ff een ontbijtje naar binnengebeukt en toen waren we er helemaal klaar voor. Rae in Chicago shirt, Danny in Green Bay shirt en Tyler en ik met Green Bay pet, het vak in. Alwaar we een warm welkom kregen. Er stond iemand met een bord America Hates The Packers op ons te wachten en hij joelde flink tegen ons. Nadat ik hem vriendelijk bedankte voor het warme welkom ontstond een uiterst vriendelijk gesprek en we wenste elkaar een prettige wedstrijd. :) Moet je bij Ajax – Feyenoord eens proberen om ze in hetzelfde vak te zetten… haha.
Prima pot American Football voor de Packers, die uiteindelijk in een kwartgevuld groen en geel stadion met 27-17 wisten te winnen. Vervolgens het stadion uit, de stad in en maar meteen de eerste de beste kroeg in om de zondagavond wedstrijd Football te kijken. Na in die bar een wat mindere wedstrijd te hebben gezien en wat gegeten te hebben gingen we ff terug naar de hotelkamer. Daar crashte Rae, maar besloten wij dat het wel stom zou zijn als we nu naar bed zouden gaan, dus met Danny en Tyler nog maar ff de kroeg in. We sliepen niet voor niks midden in het centrum!

MA 26 SEP: Vluchtje terug, boekje van Maarten van der Weijden uitgelezen (zeker niet slecht) en ’s avonds nog maar ff het weekend afsluiten met MNF bij good old The Crown alvorens nog redelijk op tijd naar bed te gaan na een vermoeiend maar tof weekend!

DI 27 SEP: Aangezien Rinaldo weer terug is hier in Thousand Oaks en het er naar uit ziet dat hij nog wel ff blijft (mijn verwachting is in ieder geval tot september volgend jaar), wilde hij toch wel graag een wielerfiets hebben zodat hij zijn grote hobby weer kan uitoefenen. Via, via een fiets geregeld en die deze avond even opgehaald.

WO 28 SEP: Na het werk ff spinnen om het luie zweet van het weekend eruit te zweten en daarna een avondje rust, wassen en een lange nacht slapen ter voorbereiding van het volgende weekend.

DO 29 SEP: Rustig dagje werken. Rond de lunch ff naar huis om mijn koffer in te pakken, terug naar het werk om vervolgens met Danny naar het vliegveld van Burbank (wijk in LA) te vertrekken. Vanuit daar vlogen we in nog minder dan 45 minuten naar Las Vegas! De eerste nacht was een nacht van groeperen, er waren nogal wat bekenden van ons ook in Vegas, dus dat ging er meteen goed op. Met de hele club op naar de Tryst. En de Tryst was weer de Tryst, goeie vibe, mooie vrouwen, goeie muziek, niks aan veranderen!

VR 30 SEP: Lamme ochtend/middag alvorens we naar een goeie burgerbar gingen voor lunch. Gelukkig hadden ze ook milkshakes, want ik had wat suiker en melk nodig om mijn maag wat tot rust te brengen en dat lukte prima met die shake. :) ’s Avonds naar de Marquee, still the hotest club in Vegas, waar we heel de avond, voornamelijk rond de speeltafels, het enorm goed naar onze zin hebben gehad.

ZA 01 OCT: Middag lunch bij RA Sushi en de rest van de middag een beetje lammen om in de avond weer kaihard te gaan. Rae en haar vriend vlogen in die dag en hadden voor ons een tafel geregeld bij Surrender, dat is één van de Night Club’s van de Encore en overdag is dit de Encore Beach Club. In de avond prachtig verlicht en eigenlijk een club / poolparty zonder dat er mensen in het water zitten. Ik moet zeggen dat dit misschien nog wel een tandje beter was dan de Tryst al was het een iets minder club gevoel, je had wel wat meer ruimte om te bewegen en gek te doen, indien je dat wilt dan ;)

ZO 02 OCT: De eerste keer redelijk op tijd uit bed in Vegas, want nog maar een keer table service, deze keer bij Wet Republic, het zwembad achter de MGM Grand. Nou zoiets heb ik nog nooit gezien. Ik was nog niet eerder naar de poolparties in Vegas geweest, maar ik denk niet dat ik nu nog een keer ga, zonder naar zo’n poolparty te gaan. Man man man, wat een karrenvracht aan mooie dames! Uitstekende sfeer, een blijkbaar bekende DJ met goeie muziek en een lading drank maakte het plaatje meer dan compleet. Een unieke ervaring!

MA 03 OCT: 04.00 in de morgen ging de wekker. Au, au, au, tja, we waren wel redelijk op tijd naar bed gegaan zondag, maar zo vroeg eruit doet toch zeer. Vooral omdat je in Vegas toch in een soort van andere tijdzone leeft, is het wel ineens heel erg aanpassen om dan weer héél vroeg uit je bed te gaan. Op naar het vliegveld, terug naar Burbank en om 9 uur was ik weer op het werk. Klaar voor een maandagje werken. Het kostte in de middag wat moeite om mijn ogen open te houden, maar ik had met deze actie toch weer een vrije dag en een dure vlucht uitgespaard! :P

DI 04 OCT: Avondje bijkomen thuis met gezonde Thai Food en wat extra uurtjes slaap.

WO 05 OCT: Alle Jezus vroeg wakker, ik zat duidelijk nog niet helemaal terug in mijn ritme na het tripje Vegas, dus maar op naar het werk. 6 uur in de morgen op kantoor, dus ik was ook weer op tijd vertrokken om ’s avonds met een collega uit de UK een biertje te gaan drinken bij The Crown.

DO 06 OCT: Na het werk ff spinnen en met Rinaldo en Allyson gaan eten bij Farfalle.

VR 07 OCT: Om de week af te sluiten, maar ffkes bij Azar’s een biertje drinken met Rob en kornuiten. Redelijk op tijd naar huis en mijn bedje in om weer wat energie te hebben voor het volgende weekend.

ZA 08 OCT: En maar weer naar Burbank, deze keer vlogen we naar Oakland, om vervolgens met openbaar vervoer naar San Francisco te gaan. Gezelschap voor deze trip, uiteraard Danny (hardcore traveler) en Tyler (die na Chicago een off weekendje nam en voor deze trip weer aansloot). ’s Avonds naar brewhouse The Thirsty Bear alwaar we met familie van Tyler gezellig een biertje dronken.
Later sloten ook vrienden van Danny aan en gingen we naar een club (infusion). Ook niet slecht, maar na een weekend Vegas toch iets minder. ;)

ZO 09 OCT: Doel van deze reis was pay back aan Tyler, die vorig jaar helemaal mee ging naar het koude Green Bay om zijn San Francisco 49ers te zien spelen tegen de Packers. Nu gingen we voor hem naar de 49ers @ Candlestick Park. Ze speelde tegen de Tampa Bay Bucaneers, maar daar hebben we die middag weinig van gezien. Niet omdat we nog of alweer laveloos waren, maar meer omdat het nogal eenrichtingsverkeer was! De SF 49ers wonnen met 48-3 en het publiek wat van het begin af aan al veel lawaai maakte ging elke minuut van de wedstrijd nog iets meer lawaai maken. Prima sfeertje en wat verwacht was als een spannende wedstrijd werd dus een totale blow out door vooral uitstekend verdedigende 49ers.
’s Avonds hetzelfde recept als in Chicago. Kroeg in voor de avond wedstrijd, maar omdat we deze keer nog een extra dagje hadden in SF hoefden we niet op de klok te kijken en gingen we na de avond wedstrijd ff opfrissen in het hotel en door. Nog wat duisteren kroegen in SF in alwaar we ons met goedkope drank en shots weer van onze beste kant hebben laten zien. Daarna nog ff naar een 24uurs Korean BBQ tentje, waar de Soju (Koreaanse vodka geloof ik) en een nog smeriger bier op tafel kwam. Gelukkig was het eten wel goed en konden we daarna moe maar voldaan gaan pitten.

MA 10 OCT: Het extra dagje in SF, nou zeg maar half dagje, want ik was meer dood dan levend in de morgen en een groot gedeelte van de middag, maar na wat geëxpireerde Ibutjes uit Nederland voelde me ik weer een heel stuk beter. Toen ik Tyler en Danny belde om te vragen waar ze waren (ze zouden wat gaan winkelen), melde ze dat ze in de Golddust Lounge zaten. Nou dat was een bijster hippe tent…. In de jaren 50 denk. Beetje D’n Doorachtig, want ook daar was alles nog zo van 30 jaar voor de eerste Golf oorlog. Nou dan weet je het dus weer wel. Na heel wat frisdrank gingen we daar weer naar buiten om MNF te kijken. Daarna nog ff bij een Vietnamees wat vitamines naar binnen beuken (toch goed bezig!) en dat was het weekendje weer wel.

DI 11 OCT: Ja hoor, 5 uur ’s ochtends ging de wekker weer en om 11 uur zat ik weer op kantoor. Opnieuw scheelde dat een wat duurdere vlucht, een vrije dag en een bak slaap, maar goed, ook die dag weer overleefd en ’s avonds kwam Rinaldo bij mij koken, dus daar hoefde ik verder niks aan te doen als de prak naar binnen te schuiven. Dat ging nog en daarna bedankte ik hem vriendelijk (lees: En dag hè!) en ging ik op tijd naar mijn mandje.

Tot zover de huidige update en het verslag van de drie op een rij! Nu is mijn geld op en zijn de avonturen een beetje gedaan, dus de volgende update zal waarschijnlijk een stuk saaier zijn. Haha. Ik heb trouwens de foto’s van de vorige update gezet, dus bekijk die ook nog ff als je wilt. Dan zal ik later deze week het weblog verder bijwerken om ook weer echt bij te zijn. Zo ook de foto’s bij dit verhaal, tenminste die van Chicago en SF dan ;)

Have a good one! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Westlake Village

Tony

Actief sinds 14 Mei 2010
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 67157

Voorgaande reizen:

25 Juli 2010 - 30 November -0001

Once in a lifetime

Landen bezocht: