Eerste week - Reisverslag uit Thousand Oaks, Verenigde Staten van Tony Beijsterveldt - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Thousand Oaks, Verenigde Staten van Tony Beijsterveldt - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: BalaTony

Blijf op de hoogte en volg Tony

05 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Thousand Oaks

Heey heey, lieve mensen!

Allereerst, hartelijk dank voor al jullie leuke reacties! Het is leuk om ze te lezen als je een endje weg zit!

Ff voor de duidelijkheid, ik heb me niet voorgenomen om elke dag of week iets op deze site te zetten. Mijn voornemen was om het eens per 2 weken te doen en dan meer in de vorm column in plaats van een chronologische saaie opsomming van de week. Want voor jullie maakt het natuurlijk geen zak uit of ik met Jantje of Pietje ben gaan eten. Helaas zullen de eerste paar weken nog wel een beetje in de chronologische volgorde zijn om iedereen op zijn minst een klein beetje een idee te geven waar ik zit er wat ik doe en met wie.

Dus laat ik dat maar snel delen tussen de laatste update en nu.

- Internet werkt nu en dichtstbijzijnde kroeg gevonden! Is natuurlijk een pizza restaurant (/vreetschuur), maar ze importeren bier van een ‘speciale’ brouwerij (lees dat vinden ze hier een speciale brouwerij), maar goed, een goeie pint, dus dat kan geen kwaad.

- Dinsdag; gegeten bij de Cheesecake factory. Cheesecake is geen kaastaart, maar kwarktaart, maar dan wel gemaakt van beton zeg maar. Verder is het een gewoon restaurant, maar het dessert is dus een stuk cheesecake. Nou euh, ik had er eentje met witte chocolade en frambozen, waarvan ik de andere helft de volgende ochtend als ontbijt moest opeten.

- Woensdag; bezoek van de Relocatie dame die me gaat helpen met het zoeken van een huis, het verkrijgen van mijn rijbewijs en mijn Social Security Number (Sofi nummer, tegenwoordig Burger Service Nummer genoemd in Nederland, geen idee waarom een idioot dat veranderd heeft!).
- Donderdag; Biertje op Oxnard Beach @ Rudder’s Room met Roger (Yeah Man!) and friends. Klinkt als een smerige tent en dat is het ook. Verschrikkelijk oud visserscafé met een hoop typische Amerikanen. Maar één van de zeldzame kroegen met een alcoholvergunning op het strand. Daarna nog een wijntje met Isela aan het Westlake.

- Vrijdag; first Friday in LA. Samen met Isela en Tamara naar het enige Puerto Ricaanse restaurant van LA. De club die we daarna in gedachten hadden was dicht, maar op de weg terug bij toeval aangewaaid bij “The Mexican Village”. Nou als alle mannen in Mexico of LA zo kansloos zijn, dan is het nog een hoop te beleven hier!

- Zaterdag; samen met Rinaldo (Dutchie) en twee iets te saaie dames die ik nog van het werk kon op pad naar Laguna en Victoria Beach. Gvd, 2,5 uur rijden en het was net of we met twee oudere tantes van in de 60 op stap waren. :( Maar goed, Rinaldo en ik hebben heerlijk wat gevoetbald op het strand. Geef twee mannen een strandje, lekker weer en een bal en ze zijn heel de dag zoet!

- Zondag; eerst maar eens een keer uitgeslapen en daarna gaan shoppen met Isela. Cameraatje gekocht (maar aangezien ik voorlopig nog niet over de foto in Valkenburg heen kan, blijven de foto’s nog ff achterwege) ;). Verder natuurlink een zonnebrilleke (lees laskap) en een elektrische tandenborstel, want ze hebben wa andere stroom hier.

- Maandag; misschien wel het mooiste. Na het werk moest ik met de Executive Director (Rob) mee. Hij had zondag ook al gebeld of ik kwam BBQen en ik kon hem natuurlijk niet nog een keer in de kou laten staan. Samen een pint gepakt in Azars Sports Bar. Nou ik weet wel wat de sport daar is, want de serveersters zien er uit als hoeren. Hahaha. Maar goed, daarna bij hem thuis gaan eten (massive house!!!). En tot slot nog een pintje gepakt in zijn hottub. Toch wel mooi dat je bij een kerel in zijn hottub zit die ongeveer 2 a 3 ton per jaar binnensleept, je kan er goed mee overweg en ik bij hem in de afdeling zit. :)

- Dinsdag; ff tijd om bij te komen. Saai leeswerk gedaan over allerlei saaie shit die ik nog moet regelen hiero. Te saai, wel enorm goeie burger op. :P

- Woensdag; luchtvracht aangekomen. Dus al mijn kleding en wielerfiets zijn nu hier (alleen een platte voortub door de luchtdruk denk). Gegeten bij Jason en geheel Amerikaans het overschot meegekregen voor morgen/overmorgen.

Dat is het tot zover. Ik kijk natuurlijk weer uit naar jullie reacties en tot de volgende update!

Gr. Tony

  • 05 Augustus 2010 - 07:48

    Jeroen En Melissa :

    Hoi Ton,

    Wij vinden het erg leuk om te lezen hoe het met je gaat.
    Fijn dat al je spullen nu ook over zijn.
    Nu de andere dingen nog regelen.
    Succes ermee en we wachten je volgende bericht weer af.

    Groetjes Jeroen en Melissa van Veen

  • 05 Augustus 2010 - 11:52

    Dorien:

    Klinkt goed Tony!!
    Biertje hier, cheesecakeje daar, burgertje op de hoek...
    Ik zeg het kan nie beter!
    Zorg je dat jij over een jaar ook een hottub hebt??
    Dan kom ik ZEKER langs!
    Houdoe xx

  • 06 Augustus 2010 - 06:56

    Judith:

    Haa Tony,

    Wat heb jij het toch goed voor elkaar zeg. Veel plezier maat!

    Kus Juud

  • 06 Augustus 2010 - 08:08

    Eric En Paulette:

    Nou Ton je bent flink actief
    Nu nog de amerikaanse van boxel zoeken en de eerste kilometers rijden
    Zal wel nodig zijn na al die amerikaanse maaltijden
    Doe het rustig aan en veel succes verder
    Tot horens De Vessempjes

  • 07 Augustus 2010 - 09:17

    Wim En Heleen:

    dag ton
    ik hoor dat het zeer goed met je gaat.
    maar je praat alleen over eten en drinken ben jij daar eigenlijk niet naar toe gegaan om tewerken????????
    daar praat je helemaal niet over!!!!!!
    ik hoop dat het je gaat daar in de steets
    ton het ga je goed
    groetjes heleen en wim

  • 07 Augustus 2010 - 14:48

    Ad En Ria Door:

    Hallo Ton

    7-8-16.45 uur

    Zo te lezen heb je het goed naar je zin.Maar ik had niet anders verwacht.Maar is het bier ook beter?Ook gr.van Ad,en tot schrijfs of mailsgr.Ria

  • 10 Augustus 2010 - 08:27

    Breda De Gekste!:

    Hey vriend. Ouwe jongens krente brood!! Ik lees wel dat je daar nix te klagen hebt en al aan het settelen bent!!

    Vooral belangrijke dingen doen, eten, drinken en socializen!

    We bellen emailen faxen!!

    gr
    hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Thousand Oaks

Tony

Actief sinds 14 Mei 2010
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 67139

Voorgaande reizen:

25 Juli 2010 - 30 November -0001

Once in a lifetime

Landen bezocht: