Dromen - Reisverslag uit Thousand Oaks, Verenigde Staten van Tony Beijsterveldt - WaarBenJij.nu Dromen - Reisverslag uit Thousand Oaks, Verenigde Staten van Tony Beijsterveldt - WaarBenJij.nu

Dromen

Door: BalaTony

Blijf op de hoogte en volg Tony

21 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Thousand Oaks

Heey lieve mensen,

Goed om te horen dat de Gilse Kermis zonder incidenten is verlopen. Nou ja, zonder incidenten, bij Den Door dan... :p
Hier weer een update vanuit het momenteel regenachtige/bewolkte SoCal.
Peter, als je deze kant op wilt komen, mail gerust naar BalaTony2010. En dan @gmail.com. (Op een of andere manier pakt deze site dat niet als ik het aan elkaar schrijf.) Ik kan vanuit deze kant kijken of ik goedkoper aan een huurauto kan komen ed.

ZO 10 OCT: Lazy Sunday, niet echt iets om te melden.

MA 11 OCT: Vriend Rinaldo terug in het land. Op naar Malibu voor een goed diner en het bekijken van de zonsondergang aan de Pacific Ocean. Camera mee, zonnebril op en hongerig op pad. Goed eten, mooie locatie, alleen een beetje jammer van het dik pak wolken, dus die sunset en de bijbehoorde schone plaatjes komen hopelijk in een volgend verslag. :)

DI 12 OCT: Spaanse les, onze Bob was weer uitstekend in vorm. Ik heb me weer helemaal krom gelachen. Na Spaans, ff hockey gaan kijken bij The Crown and Anchor.

WO 13 OCT: Na twee dagen dikke drama op het werk een heerlijk potje gevoetbald. Dit was alweer zeker 3 weken geleden en het deed me goed weer de kicks aan te trekken en over het veld te hollen. Het koppie was aan het eind van de match weer leeg en ik kon tevreden terug kijken op een lekkere pot.

DO 14 OCT: Etentje bij Zin Bistro aan het Westlake. Daar was ik toch zeker al ruim anderehalve week niet meer geweest, dus het deed me goed om daar weer een heerlijke maaltijd met een goed glas wijn naar binnen te werken.

VR 15 OCT: De tickets waren eerder die week al geboekt en de nachten er naartoe waren wat onrustig, maar eindelijk was het vrijdagmiddag en tijd om het werk te ontvluchten. Op naar LA. Downtown LA welteverstaan. En Downtown LA is daar waar je naartoe gaat om te midden van enkele wolkenkrabbers een club te bezoeken of naar één van de lokale sportteams te gaan kijken. The Dodgers, The Lakers en The Kings. Allen gehuisvest in Downtown LA. Waarvan de laatste twee in het Staples Center. Een prachtige hypermoderne en multifunctionele hal die binnen 24 uur het huis kan bieden aan ruim 18.000 doldwaze basketball fans of even zoveel knotsgekke ijshockeyfans. En deze keer zaten Rinaldo en ik te midden van ruim 18.000 idiote LA Kings fans.
De LA Kings speelde tegen de Vancouver Canucks, een herhaling van de play-offs van afgelopen seizoen. Mijn eerste NHL wedstrijd in het Staples Center te LA. Fantastisch! Ondanks dat de hockeywedstrijd niet om over naar huis te schrijven was, dus dat doe ik dan ook maar niet, heb ik des te meer genoten van het feit dat ik daar überhaupt was en de prima ambiance.

ZA 16 OCT: Helaas bijna heel de dag gewerkt, dus rond een uur of 4 wel toe aan een pint. Ffkes naar The Crown voor een pintje en ’s avonds heerlijk gegeten bij onze favoriete Italiaan, Tuscany. En ja hoor, gelukkig, we waren hem al een tijdje uit het oog verloren, maar de in mijn ogen grootste Hollywood ster ;) was ook weer eens bij onze gedeelde favoriet. En de bonus was dat ik nog eens pal tegenover hem zat ook. Niemand ertussen en ik kon zo een foto van hem maken met mijn telefoon, maar de Hollandse nuchterheid en het grote gestalte van Tom Selleck (Magnum PI) hield me tegen.

ZO 17 OCT: Wassen, boodschappen doen, ff naar de Mall en een filmpje gepakt. The Town, wel aardig. Het totaal gestoorde broertje van de hoofdrolspeler in deze film is zeker wel grappig, helaas alleen voor onze Rinaldo (die toch wat minder is in dialectjes) ook totaal niet te verstaan. :)

MA 18 OCT: Monday Night; Football Night. Lekker op mijn fietske naar de BJ’s (de tweede stamkroeg in lijn zeg maar) en aan het bier met Tyler en Danny. Meer zitten buurten als Football gezien, maar weer een goed begin van de week.

DI 19 OCT: Zaterdag een mail gehad dat Manu Chao in The Troubadour zou spelen op dinsdag. Ik wist dat mijn ex-dorpsgenoot, nu collega op de afdeling, daar erg van hield, dus ik met Lisette en haar man (Jeroen; partner in crime tijdens Spaanse les) naar The Troubadour. Ik ken heel die Manu Chao eigenlijk niet, maar een superleuk optreden en een goei stukske muziek.

WO 20 OCT: Ff gaan Chinezen met de Dutchies, ze zijn maar met zijn 8en hier nu, aangezien het project waar ze aan werken echt fantastisch loopt. Inderdaad totaal niet dus, dus vlieg maar in die Hollanders en dan maar hopen dat het beter gaat. Nou ja, ik zie het wel als we straks live gaan met het nieuwe pakketje, maar dat duurt nog 4 weken. Alle tijd dus ;) :p

De rest van de avond, gewassen, gestreken, dit verhaal geschreven en mijn koffer gepakt. Ja, je leest het goed. Ik heb mijn spullen weer gepakt, want tot mijn spijt moet ik jullie mededelen dat aan elke droom een einde komt. Zo ook aan de mijne, want dit weekend gaat er namelijk één werkelijkheid worden…

I’M GOING TO VEGAS!!!

Morgen nog ff borrel met de kleine baas, Rob Murphy, en alle Dutchies, vrijdag nog ff aanwezig zijn en dan om 1pm sharp, planken we naar Las Vegas. Volgende week natuurlijk uitgebreid verslag en natuurlijk ook ‘live’ te volgen via de interactieve media.

“All I'm really thinking about is Vegas and the fucking Mirage!” Matt Damon as Mike McDermott – Rounders; 1998.

  • 21 Oktober 2010 - 18:15

    Jettie:

    tonnieeeeee!!! goed bezig! geniet van jullie weekend in het disney land voor de volwassen mens! vergeet niet naar de 'oude' strip te gaan. daar kun je goedkoop gokken en zijn de echte foute lui! precies jouw plek dus ;-)

  • 22 Oktober 2010 - 06:15

    Zus:

    Hey broertje,

    Leuke foto's en gaaf verhaal, ben benieuwd naar het volgende!

    Veel plezier in Las Vegas.

    Liefs je zus

  • 23 Oktober 2010 - 22:09

    Carly:

    Jullie zitten nu gezellig in Las Vegas :-)!!! Klein beetje jaloers ben ik nu wel, maar het is jullie meer dan gegund dus lekker genieten daar van de te gekke stad!! Foto's, foto's, foto's dan kan ik kijken of er in de afgelopen jaren nog iets is veranderd :-). HAVE FUN!!!!

  • 25 Oktober 2010 - 21:09

    Carly:

    De liedjes op de radio zijn toch een stuk minder leuk in de auto wanneer het keihard regent dan in een stralend zonnetje :-)!! Eén ding....denk dan toch nog regelmatig aan de gezellige tijd met jullie in LA :-)

  • 26 Oktober 2010 - 09:47

    Will Schrauwen:

    Hey Ton
    Leuke verhalen!
    Welke cultuurbarbaar kent Manou Chao niet?? Het is maar goed dat je weg bent van dat platte land.
    Vermoeiend avondje gehad bij je ouders!!! Volgende dag pas om 12uur wakker! Of lag het aan de wijn?..
    Geen miljonair geworden dus in Vegas??? Blijven dromen dus!!

  • 27 Oktober 2010 - 16:16

    Jeroen En Melissa :

    Hey,

    Naar las vegas, wauw.
    Veel plezier daar en we wachten weer op je nieuwe verhaal...

    Groetjes de Veentjes

  • 29 Oktober 2010 - 17:58

    Sabine En Peter:

    Maak ons godver nog meer lekker...ff naar Vegas! Gaaf hoor!!! Het is te hopen dat de vrouw mee wil, dan komt Amerika binnen t jaar echt in zicht!!

    Geen restjes van MJ meer gezien tussen t ijs in Staples Center?? Volgens mij was die herdenking toch daar? Jij komt nog eens op plaatsen jongen...zonder dat je er zelf erg in hebt?! Als je maar een pint hebt; proost en het ga je goed!!

    Grt. Peter en Sabine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Thousand Oaks

Tony

Actief sinds 14 Mei 2010
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 67137

Voorgaande reizen:

25 Juli 2010 - 30 November -0001

Once in a lifetime

Landen bezocht: