One year in the US! - Reisverslag uit Westlake Village, Verenigde Staten van Tony Beijsterveldt - WaarBenJij.nu One year in the US! - Reisverslag uit Westlake Village, Verenigde Staten van Tony Beijsterveldt - WaarBenJij.nu

One year in the US!

Door: BalaTony

Blijf op de hoogte en volg Tony

19 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Westlake Village

Het is alweer ff geleden, dus laat ik proberen kort de afgelopen 5 weken samen te vatten. Ben benieuwd of het gaat lukken anders moet ik mijn verhaal weer ergens halverwege afbreken. :) Maar goed laat ik maar een poging wagen.

MA 25 JUL: Jajajajajajajaja, oh ik bedoel, yeahyeahyeahyeahyeahyeah, ik zit nu al een jaar in de USofA. Dat moest natuurlijk gevierd worden met een borreltje met Tyler, Danny & Rob bij Azar’s.

DI 26 JUL: Dutchie night bij Lisette & Jeroen. Rinaldo had weer voor de pannenkoekenmix gezorgd en daar zaten we weer heerlijk van te smikkelen met z’n vieren.

WO 27 JUL: Weer een degelijke anderhalf uur gespind, daarna heerlijk hapje gegeten bij Zin’s (dat blijft mijn favoriet en mijn gevoel zegt me dan ook dat ik daar toch wel 1 a 2 keer per maand naar toe moet).

DO 28 JUL: Happy Hour @ LadyFace Ale House.

VR 29 JUL: Uit het werk een paar biertjes met Rob gaan drinken. Later die avond een pre-wedding drink bij Bogeys. Jason ging trouwen dit weekend en toen ik de uitnodiging kreeg zag ik dat het niet zomaar een bruiloft was, maar dat ie eigenlijk heel het weekend duurde. De pre-drink was zeer geslaagd, met een stel onbekenden nog tot diep in de nacht gefeest terwijl het aanstaand bruidspaar allang en breed op bed lag.

ZA 30 JUL: De grote dag voor Jason en Julie. Ik was gelukkig op tijd terug bij Bogeys (gelukkig in de straat) waar een busje ons naar Malibu bracht. Daar mijn eerste Amerikaanse bruiloft meegemaakt. Totaal anders als in Nederland, maar ook zeker wel de moeite waard. Tot een uurtje of 10 gefeest in Malibu met constant uitzicht over de oceaan. Nondejen, zo wil ik ook wel trouwen! Simpelweg prachtig! Terug bij Bogeys met de ‘die hards’ nog ff tot wederom diep in de nacht doorgefeest. Deze keer met het bruidspaar er ook bij.

ZO 31 JUL: Redelijk naar de klote (waar hebben we dat eerder gehoord, haha) op naar de brunch om het huwelijksweekend af te sluiten. Toen de meeste mensen me binnen zagen komen wisten ze al genoeg. Na de menige complimenten in ontvangst genomen te hebben voor mijn dansmoves en karakter om ook in de vroege morgen weer present te zijn, nam ik plaats aan de ontbijt tafel. Een bakske koffie en wat eitjes gingen er wel in en zo was het weekend in stijl afgesloten en kon ik terug naar huis om bij te slapen. U kunt ongeveer raden wat ik de rest van die zondag heb gedaan.

MA 01 AUG: Maar weer ff de alcohol van het weekend eruit fietsen tijdens de spinles om in de avond het verloren vocht weer aan te vullen met een paar biertjes bij Father’s Office in Santa Monica. Tyler en ik moesten toch naar LAX om Aubrey af te zetten. Ik moest haar auto terug rijden van LAX naar Thousand Oaks. Haar gloednieuwe BMW i135 ofzo. Weet ik veel, maar dat ding ging als de brandweer. Cabrio, dus kap open, muziek hard en scheuren. Lachen man!!! Dat was wel ff wat anders als die logge Mazda van me. Opnieuw een typische Californian experience. :)

DI 02 AUG: Hapje eten met Rini bij Galletto’s.

WO 03 AUG: Na een lange tijd weer eens met Isela gaan eten bij Outback.

DO 04 AUG: En ook nog maar weer eens naar Farfalle. Daarna kreeg ik van Rob een sms, waar ik bleef, want hij zat in mijn stamkroeg The Crown. Dus ben ik nog maar een biertje gaan doen. Wel lachen, want de bobo’s waren er ook weer, dus het ging weer lekker.

VR 05 AUG: Op met Danny naar San Diego. Een vriend van hem had ons uitgenodigd om het weekend bij hem door te brengen. Vrijdagavond gingen we naar de AC lounge. Een coole bar in San Diego waar een vriend van hem plaatjes moest draaien die avond. Nou dat ging er weer goed op, zo goed, dat we gelukkig aan het eind van de avond nog twee nuchtere vrienden konden vinden, die ons naar huis reden. Haha.

ZA 06 AUG: Jimmy de gastheer voor het weekend, had voor die zaterdag een BBQ geregeld. Het draaide er ongeveer op uit dat we van een uurtje of 12 tot 12 hebben gedronken en gegeten met een man/vrouw of 25. Prima dagje! :)

ZO 07 AUG: U kunt het al raden, weer redelijk naar de klote, dus de rest van de dag…. Bankzaken!

MA 08 AUG: Yup, maar weer de alcohol van het weekend eruit spinnen en ik had de maandagavond ook nog nodig om bij te komen.

DI 09 AUG: Nog maar weer een keer spinnen en nog maar een avondje relaxen. San Diego had er aardig ingehakt!

WO 10 AUG: Na twee dagen bijkomen, was ik weer ruimvoldoende hersteld en gelukkig stond er op woensdag een happy hour op het programma. :) Bij de Crown, dus ik kon weer mooi op mijn fietsje. Die avond hebben we de aankomende Fantasy Football League doorgenomen. Nou ja, voor toch zeker een kwartier dan… ;)

DO 11 AUG: Afscheidsborrel van Rinaldo bij de BJ’s. Dat was het officiële gedeelte. Daarna kwam de echte afscheidsparty bij de Canyon Club! Jaja, het was weer donderdagavond, dus de Spazmatics wilden Rinaldo toch nog wel een keer zien voor hij terug naar Nederland ging. Zo gezegd, zo gedaan en wij met z’n vijven naar de Canyon Club. Nadat de voor ons onbekende rapper (de hoofdact) het podium had verlaten, was het de beurt aan onze hoofdact! De Spazmatics. Het was weer geweldig en toen om 2 uur de lichten aangingen, hebben we het pand maar verlaten.

VR 12 AUG: Na de wat heftige donderdagavond was het vrijdagavond weer een avondje bankhangen en bijkomen. Het lijkt wel of ik de afgelopen tijd niet veel anders gedaan heb dan naar de klote gaan, bijkomen en maar weer naar de klote gaan. Haha, story of my life denk… ;)

ZA 13 AUG: Het afscheidsweekend van Rinaldo. Hij moest en zou, zo gedreven als ie is Decker Road oprijden. Nou das een beetje de Ronde van Vlaanderen niveau, maar dan zonder kasseien, dus maar net een klein tandje makkelijker. Wij fietsen gehuurd en op pad. Een goeie 40 mijl en 3 uur later stond deze jongen geheel naar de klote terug bij de fietsenwinkel waar we de fietsen gehuurd hadden. Maar gelukkig was ik niet de enige. Prachtig rondje, maar wel retezwaar! Vooral met de redelijk droge lucht en het feit dat hier geen meter vlak is…

’s Middags met Allyson en haar familie naar Zuma Beach, ook dat hoort er zeker bij tijdens een afscheidsweekend. Daar lag ik vooral bij te komen, maar zeker wel lekker. ’s Avonds nog een hapje gedaan en op tijd naar bed.

ZO 14 AUG: Deze dag had ik weer een unieke ervaring op het programma staan. Ik was uitgenodigd om mee te gaan zeilen op de Pacific Ocean. Supergaaf, alleen een beetje jammer dat het in Westlake 30 graden was en waar we gingen zeilen slechts 15 a 20 graden en bewolkt, maar zeker wel een unieke ervaring. ’s Avonds met Rinaldo nog een afscheidsborrel gedaan bij Rob in de hottub.

MA 15 AUG: Redelijk slechte dag. Toch wel raar om je Nederlandse maat te zien vertrekken na ruim een jaar lang hoogtepunten aaneen geschakeld te hebben. Dus maar op tijd naar huis en een middagtukkie gedaan en de dag opnieuw begonnen. Dat ging goed, want die avond stond dan eindelijk Adele op het programma. Nadat ze in juni haar concert moest afzegen vanwege gezondheidsproblemen, was het dan nu eindelijk zo ver. Het concert was in de The Greek Theatre in LA. Een openlucht theater in Griffith Park, met zodoende uitzicht op de maan, de sterren en de bomen om je heen doen je totaal vergeten dat je in een stad zit van 12 miljoen mensen. Echt adembenemend en dan Adele. Ja, sorry, ik ben misschien een softie, maar wat een stem zeg! Met alle gemak van de wereld zingt ze bijna alle nummers van haar twee albums er doorheen. Tussendoor blijkt ze nog enorm grappig ook. Ze maakt grappen over haar ex en dat bevalt me wel. ;) Al met al, geweldig en mocht ze nog een keer terug komen, dan ga ik zeker weer!! Zonder enige twijfel!

DI 16 AUG: Na het werk met Rob een biertje gedaan bij Azar’s en de rest van de avond relaxen.

WO 17 AUG: Mijn tweede verjaardag in de US. Dank Bas, Claudia, Rob, Jitske en Finn voor jullie verjaardagskaartje (vandaag binnen)! Erg leuk! En alle andere tientallen emails, facebook post, ook allen hartelijk dank. Het was mooi om wakker te worden met een volle mailbox en facebook pagina! ’s Avonds de hele avond doorgebracht bij The Crown en veel te veel gedronken.

DO 18 AUG: Met een houten kop naar het werk, de dag uitgezeten en ’s avonds bijkomen.

VR 19 AUG: Maar weer een keer spinnen. U begrijpt wel waarom. En dit verhaaltje schrijven om een redelijke achterstand weg te werken. Nu ben ik weer bij! :)

Verder kan ik jullie nog melden dat ik voor de komende kerst weer een tripje naar Nederland in gedachten heb. Ik heb deze week goedkeuring gehad om in plaats van 2 weken (zoals afgelopen jaar), nu 3 weken naar Nederland te komen, dus daar ben ik wel content mee. Heb ik toch net wat meer tijd om jullie allemaal weer eens te zien en bij te praten en daar kijk ik dan ook zeker naar uit!

Tot zover deze update. Allen een prettig weekend ennu… have a good one!

  • 22 Augustus 2011 - 06:55

    Rinaldo:

    Jooooooooooo Tony,

    Het zijn weer prachtige verhalen!!!!!!!!!!

    Super blij ben ik met je leuke ervaring bij die schreeuwer, lol!

    Je moet binnenkort de planning maar weer eens doorsturen, van al die trips, want onkruid vergaat niet, Heintje Davids komt er gewoon weer aan!!!!!

    Joooooo,
    Rini

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Westlake Village

Tony

Actief sinds 14 Mei 2010
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 67131

Voorgaande reizen:

25 Juli 2010 - 30 November -0001

Once in a lifetime

Landen bezocht: