Topweekend in Hollywood! - Reisverslag uit Thousand Oaks, Verenigde Staten van Tony Beijsterveldt - WaarBenJij.nu Topweekend in Hollywood! - Reisverslag uit Thousand Oaks, Verenigde Staten van Tony Beijsterveldt - WaarBenJij.nu

Topweekend in Hollywood!

Door: BalaTony

Blijf op de hoogte en volg Tony

01 September 2010 | Verenigde Staten, Thousand Oaks

Heey, How are you?

Ff een korte update, voornamelijk om te laten weten dat ik enkele langverwachte foto’s geplaatst heb. Ik kan er helaas maar 10 plaatsten momenteel, maar ik ben al op zoek naar een oplossing. En als ik dan toch bezig ben ook maar ff kort een samenvatting van waar ik gebleven was tot vandaag.

DO 26 AUG: Zelfgemaakte pizza eten bij Jason en Julie om te vieren dat ze verloofd zijn. Ja, volgend jaar mei groot feest met een bruiloft, dus dat komt goed. :)

VR 27 AUG: Rooftop Gourmet Rendezvous. Wijn- en kaasproeven op het dak van een hotel in hartje Hollywood. Met uitzicht op het beruchte Hollywood logo op de berg. Daarna nog lekker op het terras gezeten in Hollywood. Mensen kijken, ik dacht dat Amsterdam erg was, maar das niks vergleken bij al die mafkezen hier. Wat een gekkehuis en prima kijkgenot.

ZA 28 AUG: Sunset Strip Music Festival. Normaal een van de drukste straten van Hollywood, nu afgezet voor een muziekfestival. Podium aan de ene kant, podium aan de andere kant en de 5 a 6 kroegen in het tussenstuk hadden ook open huis met live muziek. Kid Kudi (van “Day and NIght” niet gehoord trouwens) en een hele hoop onbekenden, maar voor ons het hoogtepunt en afsluiter, de Smashing Pumpkins, die waren erg gaaf! Fantastisch weekendje Hollywood!!

ZO 29 AUG: Dagje bijkomen van het weekend. Wassen, krantje lezen, terrasje, etc.

MA 30 AUG: Ma, Bas en Ad jarig! Allen nogmaals proficiat! Erg leuk ook om jullie ff gesproken te hebben. ’s Avonds ff met de baas een biertje gedaan bij Azar’s. Je weet wel die sportbar met die interessant sportieve serveersters ;)

DI 31 AUG: Taco Tuesday @ Duke’s in Malibu. Pintje en Taco’s aan het strand op een dinsdagavond, wat wil je nog meer na een drukke werkdag.

WO 01 SEP: Na opnieuw een dramatische dag op het werk, weer heerlijk het koppie leeggevoetbald in de zon. Lekker potje ballen weer. ’s Avonds met de Dutchies (Rinaldo en Erik) gaan eten.

Morgen mijn eerste softbal training, ik heb inmiddels schoenen en een handschoen gekocht, dus ik ben er helemaal klaar voor!

Oh misschien nog wel belangrijk nieuws. Ik heb afgelopen zaterdagochtend ook nog ff mijn appartement en auto geregeld. Dus de Mazda 6 (Black Cherry) met 12 mile op de teller staat voor de deur, want ik rij voorlopig natuurlijk nog gewoon de huurauto van Amgen, en het appartement in Westlake Village is geregeld!! :) 10 September de sleutel, dus wie heeft al gekeken voor goedkope tickets…? De goedkope slaapplaats is per die datum aanwezig! Alleen reeds geboekt van midden mei tot begin juni 2011.

Wederom bedankt voor de warme reacties en Teun bedankt voor je mailtje! Erg tof om ff te horen hoe het met je gaat!

Have a good one!

Ton

  • 03 September 2010 - 12:18

    Jeroen En Melissa :

    Fijn je eigen appartement.
    Heb net je foto's bekeken...ziet er goed uit jongen.

    Groetjes van de Veentjes

  • 03 September 2010 - 18:50

    Annie:

    Wat een leven zeg.
    Behalve het werk dan, maar de rest is een grote vakantie.
    Liefs je moedertje

  • 04 September 2010 - 13:07

    Heidi Doorakkers:

    Hey Tonny
    Nou,Hoef jou niet te vragen hoe t met je gaat.Man,wat een leven daar.Erg leuk om alle verslagen te lezen.Kijk alweer uit naar de volgende en ben ook benieuwd naar de foto's die gaan komen.Geniet ervan en wij blijven je volgen.Groetjes Ton en Heidi

  • 04 September 2010 - 21:10

    Inge:

    Hey broertje,

    Nice foto's hoor! Die foto van de ster van John Lennon doet met aan iets heel leuks denken!

    Liefs je zus

  • 05 September 2010 - 06:41

    Eric En Paulette:

    Ha die ton

    Begint aardig op de rit te geraken daar in de states
    Lijkt wel vakantie daar
    Kun je het voetbal ook volgen daar
    We hebben twee punten meer als de clob uit 013

    Gr De Vessempjes

  • 05 September 2010 - 10:11

    Wim:

    En dat moet je dan minimaal twee jaar volhouden Ton!! Wat een schema...... en dan moet er tussendoor ook nog gewerkt worden. Als je met de Kerst hier bent is het bijkomen denk ik. Have fun!!

  • 05 September 2010 - 14:20

    Peter:

    Blijft leuk jongen om te lezen....ik hoop dat je het goed vol houdt. En krijg steeds meer zin in de trip naar de West Coast die al een paar jaar door mijn kop spookt!!

  • 07 September 2010 - 10:26

    Hans Vd E:

    Hey Tony! Stuur me nog ff je email adres door! enneh ik zie wel aan de foto's dat je daar op dezelfde voet de brabantse mentaliteit doorvoerd. Lekker bourgondisch, veel eten en drinken!! da komt helemaal goed!!

    Verders, werk ok? alles wat je ervan had verwacht? (sociaal vlak is volgens mij wel duidelijk ;) )

    We bellen email faxen!

  • 07 September 2010 - 20:48

    Ria Doorakkers:

    Hallo Ton
    Wat heb jij een leven zeg.Maar je hebt gelijk.Hier weer een opa bij Barry klaasen heeft een zoon,dus Christ trots!!!En het is zo weer kermis,maar dat kan jou niks schelen,of wel?gr.ook van Ad en Ria houdoe!!!

  • 08 September 2010 - 06:38

    Marcel En Jet:

    Hé Ton,

    Via via achter je site gekomen. Leuk om zo je verslagen te lezen. Blijven we een beetje op de hoogte. Maar wat een leventje daar..straks wil je niet meer terug naar het kikkerlandje hier.

    Succes daar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Thousand Oaks

Tony

Actief sinds 14 Mei 2010
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 67238

Voorgaande reizen:

25 Juli 2010 - 30 November -0001

Once in a lifetime

Landen bezocht: