Summer is coming!! - Reisverslag uit Thousand Oaks, Verenigde Staten van Tony Beijsterveldt - WaarBenJij.nu Summer is coming!! - Reisverslag uit Thousand Oaks, Verenigde Staten van Tony Beijsterveldt - WaarBenJij.nu

Summer is coming!!

Door: BalaTony

Blijf op de hoogte en volg Tony

25 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Thousand Oaks

Hey, how are you?

Bedankt iedereen voor de felicitaties! Ik heb echt een prima verjaardag gehad. We waren met een man of 20 in de kroeg en hebben lekker van 6 tot 11 zitten pimpelen. Het mooie hier is dat de jarige de hele avond vrijgehouden wordt, dus dat ging dus prima. En nog thuisgebracht ook. :)

Goed nog maar ff snel een korte catch up omdat het alweer twee weken geleden is.

DO 12 AUG: Party @ Roger’s na zijn tien dagen zonder alcohol. Rare jongens die Amerikanen!

VR 13 AUG: Eten bij de Braziliaan met de Dutchies (Gellatto’s; daar zul je me nog vaker over horen) en ff schuren bij Cisco’s. Ennu schuren noemen ze hier heel toepasselijk grinden (wat de letterlijke vertaling is) of dry humping, tja dat hoef ik niet uit te leggen neem ik aan. ;)

ZA 14 AUG: Auto’s gekeken en hottub hangen met de Dutchies.

ZO 15 AUG: Lekker weer heel de dag naar Zuma Beach met de Dutchies. Dat strand en die zeewind geven echt superveel energie voor de nieuwe week. Pizza eten bij Tuscany, wilde Rinaldo graag, maar goed, bij een top Italiaan hebben ze natuurlijk geen pizza’s, dus met drie man weer 200 dollar lichter. Ach ja, tis tenslotte vakantie, of kwam ik hier nou om te werken…

MA 16 AUG: Mezelf de nieuwe iPhone 4 kado gedaan.

DI 17 AUG: 27 jaar en iets minder dan 27 bier, maar wel veel lol gehad met meer volk dan ik dacht!

WO 18 AUG: Potje voetballen om het bier uit te zweten en maar weer lichtelijk aanvullen bij de tijdelijke stamkroeg; Stuff Pizza.

DO 19 AUG: Swirl Event. Samen met Isela en de Dutchies wijnproeven. Tja, dit is zo’n avond van daar had je bij moeten zijn, dus daar vertel ik jullie tussen kerst en nieuw wel over.

VR 20 AUG: Borreltje uit het werk met Isela en Rodney (mede ijshockeyliefhebber) bij Pikey’s Pub en daarna avondje bank hangen.

ZA 21 AUG: Dagje regelwerk, shoppen en ’s avonds ff naar de film, een bizar slechte trouwens, maar goed.

ZO 22 AUG: Huurauto ingeleverd bij LAX (Internationale luchthaven LA). Gelukkig wilde Lisette en Jeroen me daar naartoe brengen. Lisette heeft 4 jaar terug dezelfde stap gemaakt bij Amgen en heeft haar man meegenomen. Erg toffe mensen. Naar Santa Monica voor lunch, schoonste stukje LA! En naar het Getty Villa museum. Ook voor iemand die niks om musea geeft een must see in deze regio.

MA 23 AUG: Nieuwe huurauto geregeld voor 2 weken. Ff bij Rinaldo op de koffie en een beetje geleerd voor mijn theorie voor mijn rijbewijs.

DI 24 AUG: 1e keer fietsen hier samen met Jason. 95 graden. Ja, das dus tegen de 40 en in superdroge lucht hier en met een hoop bergen. Onbegonnen werk, maar voornamelijk omdat ik drie maanden niet gefietst had natuurlijk. Wel lekker gezwommen naderhand met een Mexicaans biertje erbij, maar dat spreekt voor zich.

WO 25 AUG: Theorie rijbewijs gehaald. Wat een grap! (Lees Nederland 30 jaar terug, deze zal ik later deze week posten.) Vanavond iPhone geïnstalleerd en allerlei apps gedownload.

Het begint trouwens ook echt zomer te worden hier. Vandaag over de 100 graden, das geloof ik ongeveer over de 40 graden Celcius. In Nederland is het alweer vergedaan met de zomer ist nie? En kan iemand me vertellen hoe het bij de KPJ was afgelopen weekend? Ze hadden een andere band toch?

Dat was het weer zover. Tot later deze week!

Ton

• 26 Augustus 2010 - 07:20

Ad En Ria Doorakkers:

Hoi Ton
    Hoe gaat het met je?hier is alles rustig met de vakantie,s.Bij Luuk een jonge zoon.Wim natuurlijk trots ,en Leen is van de trap gevallen(oorzaak drank)eerlijk zijn zei Wim!!!!verder geen nieuws gr.Ad en Ria

• 26 Augustus 2010 - 18:03

Baske:

Hee Tony,

Bij de KPJ zat dit jaar de BZB. Het was wel gezellig. Maar niet zo uitbundig als de voorgaande jaren. Dat ook omdat we in Gils niet zo bekend zijn met die muziek. In het voorprogramma stond het bandje "bakkeliet". Dit klonk wel als een leuk bandje, maar helaas...we hadden het toen nog niet gezellig (te weinig drank in de man). Groeten uit het altijd regenachtige Gilze (het lijkt hier Engeland wel!!)

Bas K

• 27 Augustus 2010 - 12:38

Evelien:

Waar blijven de foto's Tony???

Liefs Eev (en Koen natuurlijk)

• 29 Augustus 2010 - 12:18

Jack En Carin :

hoi ton,
    net bij ria gehoord dat het goed gaat met je. Goed te horen.groetjes van ons.

• 08 September 2010 - 09:23

FUST:

HET GAAT HIER ZIJN GANGETJE.
    VEEL PLEZIER DAAR EN TOT HOOR EENS.GR FUST.